Îmi amintesc că atunci când am început să lucrez în primul salon de frizerie, aveam doar 3-4 clienți pe zi, în cele mai fericite zile. Am mers așa aproximativ 5-6 luni, până când mi-am mai dat drumul la mână și mi-am mai îmbunătățit abilitățile.

Au început să vină clienți, în principiu din recomandările celorlalți clienți mulțumiți de serviciile mele. 

Pe vremea aceea, îmi notam în carnețel programările.. Am făcut asta mai bine de un an, până când mi-am dat seama că această activitate îmi ocupă foarte mult timp.

Notatul programărilor în carnețel, cea mai mare povară pentru un stilist

Până să-mi dau seama că aș putea proceda altfel când vine vorba de programările la tuns, a durat ceva timp. Mai bine de un an am pierdut cel puțin o oră pe zi răspunzând la telefoane, verificând carnețelul și notând programări pe foaie.

M-am gândit bine și am ajuns la concluzia că, până la urmă, nu sunt om de vânzări și n-ar trebui să petrec atâta timp făcând programări. Mă gândeam să cer salonului să angajeze o recepționistă pentru programări, dar deja devenea foarte costisitor și nu mai merita.

Totuși, plecând de la primul salon și ajungând într-un loc în care deja ajunsesem să tund 10-12 persoane pe zi, am zis că nu se mai poate să continui cu carnețelul.

Într-un final, am găsit soluția pentru problema mea cu programările 

Am căutat soluții pentru a nu mai pierde timp, mai ales că de fiecare dată când mă suna un client să se programeze, trebuia să îmi întrerup treaba. 

Mai mult, ajungeam acasă și mai pierdeam în fiecare seară încă jumătate de oră răspunzând la programările care veneau pe Facebook sau WhatsApp. 

Teroare…

Toate astea s-au acumulat și am ajuns să fiu înconjurat de un haos în jurul meu. Am amețit de multe ori programările, am chemat oameni să vină la o oră la care deja aveam client, m-am decalat și am simțit că îmi pierd mințile..

Cel mai rău a fost când mi-am pierdut carnețelul și n-am mai știut cum s-o mai dreg, nu mai știam când am loc și când nu.

Mi s-a schimbat viața de când am început să folosesc MERO

Ei bine, într-un final am găsit soluția care nu doar că mă ajută să gestionez extraordinar de bine volumul de muncă, dar îmi mai aduce și clienți și mă scapă și de orice activitate legată de programări.

Am început să folosesc Aplicația MERO prin 2019, iar de atunci, consider că am economisit peste 1000 de ore pe care în mod normal le-aș fi pierdut răspunzând la telefoane și scriind în carnețel. 

Mai mult, prin intermediul aplicației, am mai câștigat și foarte mulți clienți care pur și simplu m-au găsit listat acolo, dar mai mult, sunt super recunoscător că pot primi recenzii. Frizerii știu, recenziile fac totul atunci când oamenii caută un frizer bun.

De bani, nu mai spun. Consider că toate acele peste 1000 de ore economisite cu ajutorul aplicației, probabil mi-au adus câteva zeci de mii de lei bune în buzunar, deoarece acum pot tunde mai mult, mai bine și fără întrerupere.

Tot atunci când mă gândesc la bani, faptul că am agenda full de clienți în fiecare zi este posibil tot datorită aplicației Mero.. iar de subscripția aproape insesizabbilă pe care o percepe aplicația, ce să mai zic.

Recomand cu drag aplicația MERO, o aplicație dezvoltată pentru frizerii care au nevoie de o gestionare a timpului eficientă, dar mai mult, o aplicație prezentă în industrie și parte la cele mai importante evenimente din barbering.


0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.